برای استعلام قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید

ارتفاع سنج پایه دار آسیمتو

ارتفاع سنج پایه دار آسیمتو وسیله ای برای اندازه گیری ارتفاع قدی جسم از پایین ترین نقطه تا بالا ترین قسمت آن می باشد. از ارتفاع سنج برای اندازه گیری های تا حد ارتفاع یک متری استفاده می شود. در صورتی که کولیس ها قادر به اندازه گیری تا این مقدار نیستند. منظور از ارتفاع همان اندازه طولی عمودی می باشد. یعنی با استفاده از قرار گیری فک ارتفاع سنج بر روی قطعه ایستاده، بالاترین نقطه ای که جسم قرار داشته باشد را به معرض نمایش می گذارد. این ابزار در سه مدل دیجیتالی و ساعتی و دستی تولید می شود. البته بیشتر از مدل دیجیتالی استقبال می شود و کمتر نوع ورنیه ای و ساده را خریداری میکنند. زیرا ارتفاع سنج دیجیتالی در کمترین زمان، قادر به اندازه گیری بوده و به راحتی بر روی صفحه نمایش دستگاه قابل دید هست.

مشخصات ارتفاع سنج پایه دار آسیمتو

ارتفاع سنج را با نام های شناخته شده بیشتری در بازار صدا می زنند. برخی از آن اسامی می توان به کولیس پایه دار، کولیس ارتفاع سنج، ارتفاع سنج پایه دار و کولیس قدی اشاره نمود. این ابزار به کمک صفحه صافی کاربرد خود را دو چندان کرده است. زیرا در صورت صاف بودن سطح قرار گیری ارتفاع سنج، دقت افزایش یافته و کارایی بهتر می شود. یک مدل از ارتفاع سنج تولید شده شرکت آسیمتو دارای دو ستون عمودی می باشد. این امکان احتمال خم شدگی و کج شدن پایه ارتفاع سنج را کمتر می کند. زیرا قسمت بالایی ارتفاع سنج به جایی متصل نبوده و فقط از پایین بر روی پایه زیرین سوار هست. ارتفاع سنج پایه دار آسیمتو دارای فک های قابل تعویض بوده و مصرف کننده قادر به قرار دادن فک های مختلف بزرگ و کوچک می باشد.

توصیه مهم ما به خریداران کولیس ارتفاع سنج، دقت در استفاده از محصول می باشد. زیرا در صورت بروز فشار بر پایه و میله نگهدارنده فک متحرک، امکان خرابی آن افزایش می یابد.

پاسخ دهید