برای استعلام قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید

حدیده دستی فرا یوگسلاوی Fra

حدیده دستی فرا یوگسلاوی Fra ابزار رزوه زنی بیرونی سطح دوار قطعه می باشد. حدیده دستی فرا ساخت کشور صربستان (یوگسلاوی سابق) می باشد. حدیده ها از لحاظ کارایی و کاربرد نقطه مقابل قلاویز می باشد. از حدیده ها برای پیچ سازی یا رزوه زنی خارجی استفاده می شود. حدیده ها در سایز های مختلف برای رزوه زنی ابعاد گوناگون موجود می باشد که از سایز M1 تا M56 تولید می شوند. حدیده یکی از پر کاربرد ترین ابزار ها در لوله کشی های صنعتی می باشد. حدیده فرا نیز به علت برخورداری از کیفیت بالایی که دارد، در میان صنعت گران و استفاده کنندگان بسیار محبوب و معروف شده است. همچنین شرکت فرا یکی از بهترین تولید کنندگان سابق حدیده و قلاویز می باشد.

شرکت فرا واقع در یوگسلاوی (صربستان کنونی) بوده است که در حال حاضر محصولی تولید نمی کند. همچنین دارای هیچگونه نمایندگی نیز نمی باشد. زیرا تولیدات این شرکت به چندین دهه قبل بر می گردد. شرکت فرا با تولید ابزارآلات از جنس فولاد تند بر، بر کیفیت محصولات فزونی بخشیده است. در حال حاضر حدیده های برند فرا یوگسلاوی به صورت ست کامل و تکی نیز به فروش می رسد. ست کامل حدیده و قلاویز فرا شامل تعداد مشخصی از حدیده ها و مجموعه ای از قلاویز های متعدد برند فرا ساخت یوگسلاوی می باشد.

حدیده ها معمولا به صورت دستی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا تولید حدیده ماشینی بسیار محدود و برای کاربرد های خاص می باشد. همچنین قالبا برای رزوه زنی بیرونی قطعه به صورت ماشینی از هلدر ها و الماس های رزوه زنی CNC استفاده می شود.

قیمت حدیده دستی فرا یوگسلاوی Fra

با توجه به نوسانات داخلی بازار و همچنین قیمت ارز، امکان قیمت دهی به شما مشتریان گرامی فقط از طریق تماس تلفنی مقدور می باشد. پس برای استعلام قیمت ست کامل حدیده و قلاویز فرا یوگسلاوی با ما تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید