برای استعلام قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید

قلاویز و حدیده گورینگ Guhring

قلاویز و حدیده گورینگ Guhring یکی از با کیفیت ترین ابزار های رزوه زنی در دنیا میباشد. شرکت گورینگ با تولید قلاویز و حدیده هایش توانسته سهم زیادی از نیاز بازار را تامین کند. همچنین خود را در میان رقبای تولید کننده قلاویز و حدیده به جایگاه شایانی رسانده است. قلاویز و حدیده گورینگ در دو مدل اینچی و میلی متری تولید می شود. با توجه به نیاز مصرف کننده قلاویز و حدیده در انواع گرید ها تولید می شود. همچنین قلاویز و حدیده گورینگ در گرید تمام الماس نیز موجود می باشد. لازم به ذکر است با خرید قلاویز و حدیده گورینگ ساخت آلمان از کیفیت بالا و طول عمر طولانی محصول مطمئن شوید.

قلاویز چیست؟

قلاویز وسیله ای برای رزوه زنی داخلی قطعه می باشد. فواصل بین دندانه های قلاویز و اندازه طولی آن متغیر می باشد. از قلاویز برای ساخت مهره استفاده می شود. سایز قلاویز ها توسط استاندارد کلی سنجیده می شود و کاملا با مابقی قلاویز ها یکسان است. قلاویز ها در انواع قلاویز دستی و ماشینی موجود میباشند. قلاویز های دستی به وسیله قلاویز گردان و گیره قلاویز استفاده می شوند. از قلاویز های ماشینی در ماشین های اتوماتیک CNC استفاده می شود.

حدیده چیست؟

حدیده وسیله ای برای رزوه زنی بیرونی قطعه می باشد که به اصطلاح پیچ سازی گفته می شود. حدیده ها معمولا به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا استفاده از حدیده به صورت ماشینی مقدور نیست. لازم به ذکر است که برای رزوه زنی بیرونی قطعه به صورت اتوماتیک از اینسرت و هلدر رزوه زنی ماشینی استفاده می شود. همچنین حدیده ها دارای استاندارد های گام زنی رزوه می باشند.

گرید قلاویز و حدیده گورینگ Guhring

  • قلاویز و حدیده گورینگ HSS
  • قلاویز و حدیده گورینگ HSSE
  • قلاویز و حدیده گورینگ تمام الماسه
  • قلاویز و حدیده گورینگ تنگستن کارباید

برای استعلام قیمت قلاویز و حدیده گورینگ با ما تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید