برای استعلام قیمت و موجودی تماس حاصل فرمایید

الماس سکو Seco

الماس سکو Seco ساخت کشور سوئد می باشد. این شرکت در سال 1960 فعالیت اصلی خود در زمینه تولید گسترده ابزارآلات نموده است. هر چند که کمپانی سکو از سال های 1600 پیش زمینه های تولید ابزار های کاربردی آن زمان را داشته اند. این شرکت در طیف گسترده ای از محصولات تراشکاری، برشکاری، تجهیزات ماشین کاری و تولید در حال تولید می باشد. اما با توجه به وجود تحریم ها و موانع واردات کالا به ایران، تنها برخی از مهم ترین ابزار های پر مصرف موجود وارد کشور می شوند. از جمله اینسرت و الماس سکو، هلدر تراشکاری سکو، ماشین آلات تراشکاری سکو و انواع مته های سکو. برخی از ابزار های خاص بنا بر درخواست ها از زمان های قدیم در بازار موجود می باشند که برای استعلام می بایست در خواست خرید داد.

این ابزار در انواع مختلف الماس های سکو در بازار موجود می باشد. برخی از انواع الماس های پر مصرف سکو Seco الماس TNMG و CNMG میباشد. الماس سکو قابل استفاده برای انواع فلز ها من جمله فولاد، استیل و چدن می باشد. کمپانی سکو با توجه به توجه ویژه بر کیفیت تولید ابزار، محصولات تولیدی اش در انواع گرید های پر مصرف بازار موجود می باشد. لازم به ذکر هست که آلیاژ تنگستن کارباید از مهم ترین مواد اولیه بکار گیری در تولید ابزارآلات تولیدی شرکت سکو Seco می باشد. از این جهت اکثر محصولات با کیفیت تمام الماس بوده و در صنایع مختلف جواب خود را پس داده اند.

قیمت الماس سکو Seco

قیمت الماس های سکو به دلیل نوسانات داخلی بازار نرخ ثابتی ندارد و بسته به واردات و عرضه کالا در کشور، بسیار محدود می باشد. از این جهت مشتریانی که قصد خرید الماس سکو را دارند، می بایست از طریق برقراری ارتباط با ما، از آخرین موجودی فعلی و قیمت الماس ها مطلع گردید.

برای دسترسی به کاتالوگ های محصولات سکو، از طریق قسمت کاتالوگ ها می توانید به این بخش دسترسی داشته باشید.

پاسخ دهید